Vanja is on the blogg

Joooo men tjena hej, vanja häääär!
nu äre så att på bilden där uppe äre - julia rehn som ligger. Jag och Marika som står!
inte den nyaste bilden direkt,jag tror det kan vara ungefär två år sen eller nå!
nu äre helg,och jag vet att Marika gillar helger jätte mycket. Då kan hon vara
med Pär länge! Jag älskar helger,då kan jag vara med Dennis och vänner!!
Jag har iallafall inte gjort så jävla mycket idag,litte partyy igår men sen va det inte mer med de!
jag och marika kan ha roliga samtalsämnen ibland! och tone :P
hahahaha. Jag älskar Marika Bengtsson, en jävla bra vän!
kolla min blogg också! www.skrattvanja.devote.se
HA DET BÄST!

Kommentarer
Postat av: ELENOR

JAG GILLARE BRUDAR!

2010-01-18 @ 20:05:30
URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0